top of page

VERZENDEN & RETOURNEREN

Wanneer kan ik mijn pakketje verwachten?
Nederland: PostNL bezorgt post van maandag t/m zaterdag. De verzendtijd is 1 à 3 werkdagen. Je pakketje zal meestal al de volgende werkdag geleverd worden indien je voor 16.00u de bestelling hebt geplaatst. Bestellingen die op zaterdag en zondag geplaatst worden zullen pas op dinsdag aankomen.

Europa: Hier zal het ongeveer 2 à 7 werkdagen duren.

Internationaal: Het kan ongeveer 7 à 14 (zelfs 30!) werkdagen duren.

Dit zijn allemaal gemiddelde verzendtijden. Vergeet niet dat er door bepaalde omstandigheden zoals feestdagen, moeilijk bereikbare locaties of de douane bij buitenlandse verzendingen het wat langer kan duren.

Kan ik mijn bestelling volgen?
Alle pakketjes worden in de brievenbus geleverd. Indien je bij de verzendopties voor de optie brievenbuspakket + Track & Trace kiest, krijg je nadat de bestelling verzonden is een Track & Trace code. Hiermee kun je op ieder moment bekijken waar je pakket zich bevindt.
 

Kan ik producten retourneren?
Helaas niet. Vanuit een hygiënisch oogpunt zijn onze producten uitgesloten van het herroepingsrecht. Mocht er een fabricage fout zijn of heb je het verkeerde product geleverd gekregen dan kan het uiteraard wel. Let op, dat je bij de kleurlenzen nog in de dichte verpakking bekijkt of het de juiste kleur is en of de lenzen niet beschadigd zijn. Zodra je de blisterverpakking opent kun je het niet meer retourneren.
 

Mijn product is defect/beschadigd geleverd, wat kan ik doen?
Wat vervelend, wij doen ons uiterste best om alles in een goede staat te verzenden. Maak na levering foto's van het defecte product, maak een retour aan vanuit jouw account. Dan gaan wij hier zo snel mogelijk mee aan de slag. Let op, dit is alleen mogelijk bij foutieve producten of verkeerd geleverde producten. Producten die beschadigd zijn aangekomen door transport vallen hier niet onder.
 

Hoe maak ik een retour aan?
Log in op mijn account, indien er een order geplaatst is als gast, moet hetzelfde e-mailadres geregistreerd worden om een gastaccount om te zetten naar een klantaccount. Klik op bekijken in mijn recente orders, in het overzicht van de betreffende order kan er rechts onderin op de knop artikelen retourneren geklikt worden om een retourzending aan te maken. 

Nu kun je aangeven welke producten retour gestuurd worden. Dit wordt gedaan door het aantal aan te geven in het drop-downmenu. Producten die je wilt houden, laat je op 0 staan. De volgende stap is aangeven waarom de betreffende producten retour gestuurd worden. Bij Reden en Actie kun je kiezen uit de retourredenen. Vervolgens klik je rechts onderin op verstuur.
 

Mijn pakketje is kwijtgeraakt en niet aangekomen?
Helaas zijn wij niet verantwoordelijk voor pakketjes die verzonden zijn zonder Track & Trace code. Wij bewaren bij iedere verzending het bewijs van verzending, deze verzendmethode is dus op eigen risico. Heb je wel een Track & Trace code, kijk dan even waar je pakketje zich bevindt. Mochten er nog problemen zijn neem dan contact met ons op door een ticket aan te maken via jouw account en dan zorgen wij voor een gepaste oplossing.

In general, what should you cover in your Shipping Policy?

  1. Order processing times.

  2. Shipping costs

  3. Domestic and international shipping options

  4. Potential service interruptions

The explanations and information provided herein are only general explanations, information and samples. You should not rely on this article as legal advice or as recommendations regarding what you should actually do. We recommend that you seek legal advice to help you understand and to assist you in the creation of your shipping policy.

bottom of page